A tagállamok közlekedési miniszterei október 15-én Luxemburgban megállapodtak arról az uniós szabálymódosításról, amelynek értelmében a tagországok az úthasználati díjakba a környezetterhelés és zajártalmak miatti többletköltséget építhetnek be a teherautók esetében.
A több éve zsákutcában toporgó tárgyalások után, szoros szavazati aránnyal elfogadott kompromisszum az úthasználati díjakkal foglalkozó, úgynevezett Euromatrica irányelv módosítását jelentené. Az úthasználati díjak eddig elsősorban útfenntartási jellegű hozzájárulást foglaltak magukban, környezetvédelmi célokat nem szolgáltak.
Az elvi megállapodást - amelyet már a találkozó előtt számos politikai és szakmai bírálat ért - még az Európai Parlamentnek is jóvá kell hagynia.
Ellenzi a többletilleték bevezetését a fuvarozók nemzetközi szövetsége (IRU), amely szerint a fuvarozókra kirótt pluszteher nem oldaná meg sem a környezetszennyezés, sem az utak túltelítettségének problémáját, ugyanis a szállítócégeknek „nincs más választásuk, mint teljesíteni a megrendeléseket".
Két elszánt csapattal vágtunk neki a hétvégének, és a zord időjárás, a fáradtság és a kisebb sérülések ellenére is mindkét csapatunk sikeresen célba ért! Hatalmas köszönet mindenkinek, aki szurkolt nekünk, és támogatóinknak, akik hozzájárultak ehhez a fantasztikus élményhez! Most kicsit fáradtan, de mérhetetlenül büszkén tekintünk vissza erre a kihívásra.
BővebbenA Föld Napja alkalmából a K&V kis csapata, tegnap Károlytáró környékén gyűjtötte össze a szemetet, ezzel is hozzájárulva környezetünk szebbé, élhetőbbé tételéhez!
BővebbenA múlt hét csütörtök igazán mozgalmasan telt nálunk: a Logisztika Napja alkalmából ugyanis közel 100 középiskolás diák látogatott el hozzánk fóti raktárainkba, illetve gyöngyösi telephelyünkre.
BővebbenIsmét alkalmunk nyílt ünneplőbe öltözni: múlt csütörtökön hivatalosan is átvehettük a MagyarBrands "Kiváló Üzleti Márka" díját, amellyel idén is a legkiválóbb hazai márkák közé sorolták a K&V-t.
BővebbenA K&V Logistic Solutions flottája az idén 32 darab Volvo FH Aero vontatóval bővül – a döntést több mint egyéves gyakorlati tesztelés előzte meg. A Volvo új fejlesztésű típusát már 2023-ban és 2024-ben is kipróbáltuk, hogy megbizonyosodjunk a járművek valódi hatékonyságáról, kényelméről és fenntarthatósági előnyeiről.
BővebbenEzzel a címmel jelent meg a K&V ről egy átfogó és érzékeny riport a Behaviour Magazinban, amely nemcsak a K&V fejlődéstörténetét, hanem a generációváltás emberi és üzleti kihívásait is bemutatja.
Bővebben